Avslappnat

Publicerad 2015-12-26 18:48:53 i allmänt, vardag,

Hej på er! Hoppas ni hade en lika underbar julafton som jag hade. Jag fick så mycket fint och är så otroligt tacksam! Gårdagen var ungefär lika aktiv som i dag.. Fast i dag har jag faktiskt varit utanför dörren då vi var hos min gammelmormor och fikade och sedan övade jag fickparkering med mamma, är det något jag tycker är svårt när det gäller körningen så är det att fickparkera! Annars njuter jag av att vara ledig, ser på lite film, slösurfar, läser, fixar med lite bilder samt inlägg, tränar och kör dessa eviga körkortstester. 
 
Jag funderar på att byta tema här igen.. Jag vet, det är hattigt, men jag känner mig inte riktigt hemma i detta, jag hade velat ha en större och bättre bild som header, men vi får väl se hur det blir, jag har inte riktigt bestämt mig utan bara börjat spåna..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Josefine heter jag, är en glad och sprallig tjej på 17 vintrar som andas friidrott och fotografering. I min blogg får du läsa om allt från träning till resor till vardag till fotografering. Kul att du har hittat hit och jag hoppas att du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela