Dagen före dopparedagen

Publicerad 2015-12-23 19:57:41 i allmänt, vardag,

Vaknade upp till detta, julklapp från en av tjejerna jag tränar och en chokladtomte från mamma och pappa.
Kollade sedan på julkalendern, fotade lite bilder som jag tänkte publicera imorgon, gjorde körkortstest och surfade rundor på mobilen. där jag upptäckte denna nyhet. Tash Oakley i samarbete med bikbok, sommaren är räddad!!

Det var sedan dags för lunch, sista julklappen skulle inhandlas och sen var det träning. En uppmuntrade kommentar från tränaren, även andra berömde mitt löpsteg i dag (springer dock bara starter då jag inte vågar längre med knät än) och jag blir alltid lika glad!

Nu har vi precis ätit julbord här hemma, är dock inte så glad för det, men det hör ju till! Nu ska jag snart inta soffläge för att se Victoria secret fashion show 2015 och därefter Parneviks.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Josefine heter jag, är en glad och sprallig tjej på 17 vintrar som andas friidrott och fotografering. I min blogg får du läsa om allt från träning till resor till vardag till fotografering. Kul att du har hittat hit och jag hoppas att du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela