En liten tjej och lite till

Publicerad 2015-12-22 23:46:25 i allmänt, vardag,

Även i dag fick det bli träning på förmiddagen då vi var bortbjudna till farmor och farfar i kväll. Tanken var att jag och Johannes skulle luncha med mamma och sedan hjälpa henne med veckohandlingen, men den planen sprack. 

För en månad sedan fick mammas jobbarkompis en liten dotter och när mammas kompis skulle till frisören i dag fick vi passa lilla tjejen. Jag älskar barn och längtar efter dagen då jag skaffar egna, efter att ha haft den lilla tjejen i famnen några timmar i dag blev längtan inte precis mindre. Men det är ganska många år kvar och fram tills den dagen får jag nöja mig med att vara barnvakt.

Just nu håller träningsvärken på att sprida sig i kroppen medan jag ligger i min säng och funderar på om jag ska ta mig igenom ytterligare ett körkortsprov på datorn. Tanken är att köra minst två om dagen. Tyvärr är teorin långt ifrån lika kul som att köra bil, men den behövs den med. Nej, nu ska jag sluta skriva, göra testet och sedan sova.

Kommentarer

Postat av: JuaraMpo Slot

Publicerad 2022-09-16 16:30:03

I have learn some just right stuff here. Certainly price bookmarking for revisiting.
I wonder how so much effort you put to make one of these great informative web site.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Josefine heter jag, är en glad och sprallig tjej på 17 vintrar som andas friidrott och fotografering. I min blogg får du läsa om allt från träning till resor till vardag till fotografering. Kul att du har hittat hit och jag hoppas att du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela