Jullov

Publicerad 2015-12-18 22:58:51 i allmänt, vardag,

I dag var det dags för julavslutning. Halva min gymnasietid har gått och innan jag hinner blinka är den väl slut med. Helt otroligt. Jag måste erkänna att jag saknar avslutningarna i kyrkan som vi hade när jag gick i grundskolan, då jag varit med om dem i tio år känns det som om något fattas när de inte längre finns kvar.

När även min lillebror slutat för i år körde jag, han och mamma till Kristianstad för att mamma behövde fixa lite julklappar. Detta led i sin tur till att vi syskon spenderade mest tid tillsammans när mamma gick i "hemliga affärer". Med både mat och fika samt mammas inhandling av julklappar åkte vi hem igen. 

Som alla andra fredagkvällar tillbringade jag min i träningslokalen. Annars har kvällen tillbringats framför tv:n och Svenska hjältar galan, att det finns så många vackra människor i vår för tillfället mörka värld gör mig så glad.

Ville ta en bild på min otroligt stiliga bror som var så fin dagen till ära! Men det ville inte han.. Gillar dock denna bild ändå! Det måste vara jobbigt att ha en syster som ska fota hela tiden..
Och en liten bild på min goda fika:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Josefine heter jag, är en glad och sprallig tjej på 17 vintrar som andas friidrott och fotografering. I min blogg får du läsa om allt från träning till resor till vardag till fotografering. Kul att du har hittat hit och jag hoppas att du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela