Lite vardag

Publicerad 2015-12-16 15:20:00 i allmänt, vardag,

Idag har jag tillbringat halva dagen på körskolan. Först var det körlektion (den gick bra trots de hala vägarna) och efter det gick jag riskettan, en "lektion" man måste gå för att få ta körkort. Den handlar i det stora hela om droger och alkohol i trafiken, jag tyckte att det otroligt intressant! Förutom den vanlige "läraren" var där även en kille som missbrukat i 25 år, han berättade om det och sitt liv. Tumme upp för starka människor som faktiskt kan ta sig ur denna härva. 

Efter det handlade jag en del julklappar och har bara några få kvar. Just nu sitter jag och kollar på musikhjälpen och är SÅ GLAD! Som ni vet så beklagar jag mig mycket över matten i skolan.. Inför detta provet bröt jag även ihop ett antal gånger, detta ämne är verkligen något som tynger mig. Men vet ni vad? Jag fick mer än godkänt på det senaste provet och en stor tyngd lyftes just från mina axlar. Nu ska jag andas och njuta fram till kvällens träning. Puss och kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Hej, Josefine heter jag, är en glad och sprallig tjej på 17 vintrar som andas friidrott och fotografering. I min blogg får du läsa om allt från träning till resor till vardag till fotografering. Kul att du har hittat hit och jag hoppas att du stannar!

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela